5 September -07 Förkylt här hemma...

                                                            image296

                                         Denna utmärkelse har jag fått av Petra/Paradise, TACK Petra!
Jag skickar det vidare till några kortmakare jag ofta är in och inspireras av. (även om det finns många fler)
MariaAmmar        Monica/Leamon             Camilla/Millanpillan         Mickan/Mikaela
Jag gillar era sidor och går ofta in  och kikar efter inspiration! Kram på er.

Här hemma är det förkylt just nu, inte så mkt pyssel har orkats med.....men förhoppningsvis kommer det ett kort
under dagen. Jag och Tirre har utmanat varandra att göra kort med saker  vi skickat till varandra. Jag håller på att
slutföra min utmaning nu.

Kommentarer
Postat av: Therese

Denna utmärkelse är du väl värd!
Krya på dig vännen, tänker på dig massor.
Kramar om

Postat av: Elisabet

Hej Så kul att få denna utmärkelse. Grattis.
Säger som Therese at det är du väl värd, du är en tjej som är duktig och ligger i att göra kort, får till korten bra varenda gång och så blir det fantastiska kort. Krya på dig kram.

2007-09-05 @ 08:46:51
URL: http://www.gobiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0