19 Maj - 07 Tack för en underbar dag....

Tusen tack alla företagare och besökare för en underbar dag!
Ni har tillsammans med oss fixat att det blev en bra mässa ;0) ...och
vi hoppas att kunna erbjuda er en repris längre fram....kanske redan till
hösten.
Vi hade ett litet gratislotteri under dagen - man fick skriva namn och adress
på små lappar och lägga i en stor burk.
Vinnarna drogs kl 15.30
Vinnare blev:
Annie Lohikangas, Gävle
Annica Liljeroth, Gävle
Maria Eklund, Ljusdal
Caroline Berglund, Falun

Några bilder från mässan:

image175

hÄnglar & stÄnglar

image176

Inkywings

image177

Lilla Handarbetsboden

image178

Pappersvinden

image179

Rena Rama Verkstan

image180

Scraphönan

image174

Betrakhta


Tack för ett gott samarbete ;0)

Kommentarer
Postat av: sannaf

Å vad roligt!!!!
Kul att få se lite bilder från mässan!

2007-05-19 @ 22:30:51
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Maria Eklund

Hej och tack för en jättetrevlig mässa. Ser fram emot fler. Det var verkligen en bra mässa med mycket fint att handla. Det är tomt i plånboken nu kan jag tala om. Hoppas att det går bra med de nya pennorna och jag ser fram emot ditt besök i Ljusdal.
Många kramar
Maria Eklund

2007-05-19 @ 22:39:08
Postat av: myamia

Ser ut som en jättetrevlig mässa! Så kul att den blev lyckad, mindre kul att jag bor så långt bort ;) Kram maria

2007-05-19 @ 23:25:54
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Ååååhhh vad kul det såg ut. Men Gävle var lite väl långt bort ; D
Jättekul att det blev så lyckat för er.
Kram Susanne

2007-05-19 @ 23:55:06
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej tack för en trevlig dag, hoppas på repris också det skulle vara roligt. Bara att börja samla nya pengar till nästa mässa. Tomt med pengar nu.
har inte hunnit satt in kort på min blogg ännu men det kommer på vad jag har köpt snart. Kram

2007-05-20 @ 00:58:54
URL: http://www.gobiten.blogg.se
Postat av: Therese

Ni ser ut att ha haft en underbar dag!!
Många kramar

Postat av: Lillemor

Ser ut att ha varit helt underbart! Det är så tråkigt att man bor långt borta, speciellt när hÄnglaMarie är med! Men jag hade tur som kunde ksicka "bud" med en omtänksam vän! Det är härligt med scrappare som vill hjälpa varandra!
Självklart får din länka till min blogg, jag känner mig både hedrad och glad!
Och jag passar på att fråga om jag får länka till din? Jag är ändå inne titt som tätt och kollar in vad du hittar på!
Ha en fin söndag!
Lillemor
www.lillemore.blogg.se

2007-05-20 @ 07:40:05
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: cattis

Åååhh...kul att se fler kort!! Har oxå fler bilder men vet inte om jag får lägga ut dom. ;o)
Kramis!

2007-05-20 @ 08:47:29
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: petraso

oj oj vad jag är *avis* Får se till att komma upp nästa gång..... har ju släkten i valbo...

2007-05-20 @ 10:57:12
Postat av: BirgittaE

Tack för en underbar dag som man fick på mässan
och det var några som man kände igen också och det var roligt.Jag längtar redan till nästa mässa för jag hoppas att ni gör det för ni gjorde det jättebra.
Ha det så bra.
Kram BirgittaE

2007-05-20 @ 21:41:23
Postat av: Elsa

Åh vad skojsigt det såg ut med mässa. Jag hann tyvärr inte emd att komma som jag hade tänkt.. Flytten tog mer tid än jag trodde. Hoppas det kan bli fler mässor här i Gävle framöver!
Kram

2007-05-23 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0