9 Augusti-07 Angående klubbpaket....

Man kan beställa klubbpaket från både hÄnglar & stÄnglar och Magnolia. Båda levereras omonterade, men det är fler stora motiv i hÄnglars - vad jag har erfarenhet av. hÄnglars brukar kosta 300:- och Magnolias 199:-
Man måste beställa innan ett visst datum, och det ska betalas in i förväg. Paketen är hemliga tills de skickas ut, och man kan inte ångra sig efter man beställt. Men jag har aldrig blivit missnöjd ;0)
Hoppas det är svar på frågor ang klubbpaketen.
Länkar till klubbpaketen:
hÄnglar & stÄnglar   Magnolia

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är utmanad. Kika i min blogg:)
Kramar om

Postat av: Anonym

Tack så mycket för svar på min fråga! :) Det hjälpte mig i mitt beslut. MVH

2007-08-10 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0