14 Dec-06 Välkommen hit!

Här på min blogg kommer du att kunna se mina scrappade och stämplade kort.
Jag har som hobby att tillverka egna gratulationskort och annat scrappat.
Hoppas att du kommer hitta inspiration och idéer till ditt eget skapande.
Här ser du ett av mina kort. Jag har stämplat med en av  hÄnglar & stÄnglars
underbara stämplar.
Kramkort

till scrapandgiftcorner tävl

Det här kortet har jag skickat in till Scrap and Gift corners julkortstävling.
Jag brukar inte tävla med mina kort, men tänkte att jag skulle prova en gång.

Kommentarer
Postat av: Maria "Myamias"

Hej på dig Åsa!
Vad fint det blev. Kul att du fått igång bloggen. Vi får hjälpa varandra :)
Kortet är ju bara så fint, stämpeln är ursöt!!!

2006-12-14 @ 22:05:33
Postat av: Maria "Myamias"

Såg att du la in ett till kort nu. Alltså detta är ju så fint... Jag har ingen chans mot dig...

2006-12-14 @ 22:06:31
Postat av: Gunilla "nillisen"

Det lönade sig tydligen att tävla med ditt kort.....*s*
Superdupersnyggt!

2006-12-15 @ 17:40:32
URL: http://nillisen.blogspot.com
Postat av: myamia

Grattis ÅSA!!! Vad var det jag sa :)

2006-12-15 @ 19:49:37
Postat av: Elisabet

Hej Med den där tävlingsbidraget förstår jag att du vann. Den är sååå himla snygg.

2006-12-19 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0