29 Oktober-23 Mormor

 
Något stort ska hända i vår lilla familj.
Min äldsta dotter väntar barn nu i vinter, och jag ska bli mormor ♥
Jag hade förmånen att få vara med på babyshower,
som hennes vänner ordnade för henne.
 
 
Blivande moster, gammelmormor och jag, gav ett kort
och en present till de blivande föräldrarna.
 
Digital stämpel från Pernilla Nilsson.
Mönstrade papper från Maja Design.
Dies från Shein och Gummiapan.
Färglagt nallen med copic.
Nalle: E43-42-41-40, RV00-000
♥ R39
Skugga: T0
Mark: T2-1-0
 
♥ Vi önskar Lycka till med lilla Pyret! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vilken söt nalle och så roligt att du ska bli mormor. Grattis grattis! kram

2023-10-31 @ 20:33:59
URL: http://iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Det är ju bara sååå mysigt!

2023-11-27 @ 12:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0