29 Januari -17 Utmaning på facebook

Roses digitala freebiestämplar
har haft en utmaning på Facebook.
Utmaningen var en Bingobricka,
jag som älskar Bingobrickor!!!
 
 
Jag valde vågrät rad längst ner,
och där det är en stjärna fick man själv välja en dekoration.
Jag valde att ha med en tag.
Man fick även ha med cardstock och mönsterpapper.
 
 
Mitt kort blev så här.
Mönsterpapper från Maja Design, cardstock i vitt, rosa och beige.
Blommor.....ja, det blev massor av olika blommor. 
Älskar blommor!!
Metallhörn och en liten rosa tag i kanten,
och visst är det övervägande rosa nyanser....
har använt många olika rosa nyanser.
 
 
 
Motivet är färglagt mest i rosa förstås.
Dessa copic använde jag:
Hud: E11,21,00,000
Hår: E51,42,43
Klänning: RV91,93
Kanin: C1, RV91,93
Gunga: E70,71
Skugga runt: T0,1
 
 
 
Tagen i rosa har jag köpt på TGR, en bra affär för att handla smått och gott,
önskar vi hade den här i stan - men jag får ta mig till Uppsala,
som har närmaste TGR.
 
 
 
Blommor, blommor....i stort sett alla är i rosa nyanser.
 
TACK för att du kikade in,
hoppas vi ses snart igen.
Blir självklart glad om du skriver en kommentar,
men har du bråttom så hasta vidare ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga Marie N

2017-01-29 @ 19:43:43
Postat av: Anonym

Snygga Marie N

2017-01-29 @ 19:43:44
Postat av: Anonym

Snygga Marie N

2017-01-29 @ 19:43:45
Postat av: Maria

Det blir ju så fint med rosa nyanser och kul att skapa lite baserat på utmaningen bingobrickan =) Har jag inte testat på, jag skapar mest ur eget huvud =) kram

2017-01-29 @ 20:08:50
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jääättefint kort i lugna och fina färger! Supergullig stämpel:) Jag gillar dessa färgerna jätte mycket!
Kram och ha en härlig vecka!

2017-01-30 @ 09:43:38
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Kortet blev såååå vackert med alla härliga papper och den söta stämpeln:) Jag har aldrig testat att göra ett kort efter en bingobricka. Tokgillar dina blomdekorationer:)

Kramizar Marie

2017-02-09 @ 22:00:43
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0