28 Juli -16 Härlig sommar

Sommaren är här, solen lyser och det är så varmt
så man stundtals nästan inte orkar med värmen.
Vad passar då bättre än ett sommarkort, 
som jag gjort i mitt svala, sköna hus.
 
 
Jag har använt mönsterpapper från
Maja Designs nya fina block.
Fjärilarna är utstansade med en die
jag köpte hos Scrappweb förra veckan.
Den är av märket Marianne Design.
 
 
Motivet är en digital stämpel från
Jag har färglagt motivet med copicpennor.
Tyvärr glömde jag skriva upp vilka pennor jag använde.
Sånt händer ;)
 
 
 
Sommarskylten har jag gjort med min
egendesignade stämpel.
Du hittar mina stämpelark
 
♥ Tack för att du besöker min blogg. ♥
Jag har märkt att många enbart kikar på mina kort
inne på Facebook, och ställer frågor där.
Synd nog missar man ju då en hel del info,
som det är för trångt att skriva om därinne.
I bloggen kommer jag fortsätta skriva
om det jag använt och länka till 
var man kan hitta saker man "villhöver".
 
Välkommen åter!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag går alltid hit o kollar- hittar ju mkt bra info som i mitt fall flera ggr lett till nya inköp😜😉

2016-07-28 @ 10:48:58
Postat av: Anonym

Glömde ju skriva vem jag e😝// Charlotte

2016-07-28 @ 10:49:41
Postat av: Anonym

Men så himla fint kort. Kram stephi

2016-07-28 @ 11:12:37
Postat av: Ann-Marie

Visst är det härligt med Svensk sommar!

2016-07-28 @ 22:19:49
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Maria

Superfint kort med det sötaparet =) Man skulle vilja köpa typ alla stämplar från det märket. Väldigt fint kort med pappren och alla dekorationerna. =) kram

2016-08-01 @ 14:01:55
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0