27 april -23 Odlingsdags

 
Nu är det dags att börja odla, och då passar den här stämpeln fint.
Hon står där med sina fröpåsar och spade i en låda.
Stämpel från
hÄnglar & Wings
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Kram är stansat med die från Reprint.
 
 
Runt motivet har jag använt en die från Shein.
För att hon skulle få plats fick jag klippa lite runt fötterna,
som jag sen stack utanför dien när jag stansade.
 
Färgläggning med copicpennor och Spectrum Noir illustrator.
Hud: (illustr) FS8+7+6 kinder: (copic) R20
Hår: (copic) E43-42-51
Sjal, pannband, byxor och ♥: (copic) R95-93-91
Låda: (copic) E42-41-40
Klänning: (illustr) GG2+1
Strumpor: (copic) W1
Skor: (copic) W5-3
Saker i lådan: (copic) W3-1, E37-35-31
Skugga och mark: (copic) E42-41
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0