5 November -22 God jul

 
Julkort med Pernillas fina tomte.
Du hittar hennes motiv som digitala stämplar
på Facebook, Pernilla Nilsson.
Mönstrade papper från Maja Design.
 Snöflingor stansade med dies från Penny Black, som jag lånat av mamma.
 
 
Tomten är utskriven på datorn.
Jag brukar lägga in bilden i Word, beskära bort allt vitt runt och sen
göra om den till den storlek jag vill skapa med.
Färgläggning med copicpennor och illustrator.
Hud:(illustr) FS8+7+6
Skägg:(copic) W2-0
Tröja:(copic) W5-4-3-2
Skor:(copic) W5-2
Strumpor & mössa:(copic) R39-46-27, W2
Skugga:(copic) W1
 
 
God jul-stämpel från
Jag har använt die från Die-Namics, The notebook edge
i kanterna. Är så glad att de efter ett långt uppehåll
när den utgått, äntligen släppt den igen.
Den är köpt hos
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint och så juligt❤️

2022-11-05 @ 18:38:20
Postat av: Maria

Den tomten är så fin och det randiga pappret passar så bra bakom allt. Jättefint! kram

2022-11-14 @ 20:17:37
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0