26 juli -22 Nillas söta stämpel för Vildastamps

Nilla har ritat flera fina stämplar för Vilda Stamps.
Du hittar dem hos
Engströms
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Köpte på mig ett gäng från Engströms förut, när jag tyckte att
jag behövde en packe nya mönsterpapper.
 
 
Motivet har alltså Nilla ritat, säljs som Vilda stamps hos Engströms.
Jag har stämplat henne med dynan Memento, Espresso Truffle.
Papper: Colour copy 250 g.
Färgläggning med copic och Spectrum Noir, illustrator.
Hud:(copic) E11-21-01-00-000, R20
Hår:(copic) E57-55-51
Grönt:(illustr) GG3+2+1
Byxor:(copic) W4-2-0
Skor:(copic) E44-42
Skugga runt:(copic) W2
 
 
Staketet och kantdien vet jag inte märken på.
Runt motivet har jag använt dies från Spellbinders.
Snurrblomman har jag gjort själv.
HÄR kan se du se hur jag gör.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt liten tjej! Kul att hon ritar lite stämplar igen =) Jättefint kort! kram

2022-08-08 @ 19:47:25
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0