9 December -22 Fortfarande strul med blogg.se

 
Vill bara berätta, att det fortfarande är struligt med blogg.se
Därav kommer korten lite sporadiskt i bloggen,
jag försöker blogga när det fungerar - men ibland går det inte alls 
på flera dar.
 
När vi var på mässan/träffen i Avesta, köpte jag en söt liten tomte
som gummistämpel hos Engströms.
Jag och flera med mig önskade att den lilla tomten skulle bli
en större storlek, lättare att färglägga.
Nu har min och många andras önskan gått i uppfyllelse,
denna gobit är likadan, men hela 8 cm hög.
Perfekt storlek att färglägga, Tack Katarina som fixade till det,
och TACK till Pernilla Nilsson som designar så fina stämplar
åt Vilda stamps hos Engströms.
 
 
Julkort med söta tomten, som är färglagd med copicpennor,
där inget annat anges.
Hud: (illustrator) FS8+7+6
Skägg: W2-0
Grått: W5-3
Rött: R39-46
Skugga: W3-1
 
Fina texten är tråd är en clearstamp som var med
i JessInks julkalender.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0