3 december -22 Magnus födelsedag

 
Idag fyller min sambo 55 år, och det skulle vi ha firat med
att bjuda hans mamma på egenfångad fisk till middag.
Tyvärr blev jag sjuk, så de fick ge sig ut på resturang istället.
Grattis Magnus!
Magnus gillar att fiska, så motivet blev en hit när jag
fann det hos Engströms på mässan/träffen i höst.
De har släppt stämplar under Vilda stamps, som Pernilla Nilsson
har ritat - så det här är en av de nyaste.
 
Textcirkeln är stämplad med clearstamp från 
JessInk
 
 
Motivet är färglagt med pennor från illustrator och copic.
Hud: (illustr) FS8+7+6
Grönt: (illustr) GG3+2+1
Beige: (copic) E43-42-41
Fisk: (illustr) GG2+1 och (copic) W3-0
 
Mönsterpapperna hittade jag i Bollnäs på loppisen
de hade på scrapträffen där. Vet inte märken.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Omväxling förnöjer säger man ju. Någon födelsedag mitt i allt julpysslande piggar upp. Jättefint kort . Synd att du blev sjuk och inte fick vara med och fira. Du får ta igen det senare.
Kram på avstånd !!!!! //Eva

2022-12-03 @ 17:47:54
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0