22 april -22 Bra blå

 
Kort i blått.
Jag har haft svårt att hitta blå pennor jag gillar,
jag vill ju ha dovt blå pennor som passar bra till Maja Designs papper.
Nu har jag ÄNTLIGEN, med hjälp av scrapvänner - hittat en kombo
från Spectrum Noir illustrator som har penselspets dessutom. Kanon!
 
 
Motivet är från
 
Färglagt med copic och illustrator.
Hud: (copic) E11-21-01-00-000, R20
Hår: (copic) E43-42-51
Klänning, byxor & rosett: (illustrator) BGR3-2-1
Vitt: (copic) W2-0
Skor: (copic) E71-70-41
Skugga: (copic) T1-2
 
 
Blommor och ett långt utstansat blad.
Halvpärlor runt.
Alla kanter är ruggade med en Edge scraper,
och sen glittrade med Stickles, Star dust.
Lilla prickiga hjärtat är stansat med die från Gummiapan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla Scott

Åh så fint och gulligt kort.
Ulla

2022-04-22 @ 12:22:51
URL: http://ullascraprum.se
Postat av: Maria

Jättefint kort, den stämpeln är så fint färglagd och passar till många olika korttillfällen =) kram

2022-04-26 @ 20:06:07
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0