18 September -21 Long time no see

Nu var det väldigt länge sen jag skapade nåt.
Jag har mest roat och oroat mig med mamma och pappas
översvämning i källaren, och många nya små barn att lära känna på jobbet.
 
 
hÄnglar & Wings
släppte nya stämplar för några veckor sen.
Både lösa stämplar och ett "Ren Lycka"-kit med fina stämplar.
Jag har knappt hunnit mer än klappa på förpackningarna,
men nu har jag iallafall lyckats få till både färgläggning och ett kort.
 
 
Flickan med stora solrosen är stämplad med
dynan Memento Espresso Truffle
på papperet Colour Copy 250 g.
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11-21-01-00-000, R21
Hår: E44-53
Beige: E42-41-40
Byxor: V95-93-91
Grön: G85-21, YG63-00
Solros: YR27-23, Y35-17
Mark: E42-41
Skugga: E40
 
Motivet är utklippt med sax, och satt med distanskuddar
på cirkeln med grattis.
Den stämpeln kommer från
och inom en snart framtid kommer det nya
stämplar hos henne, hoppas jag :)
Jag har använt dies av olika märken till att stansa ut cirklarna.
 
 
I ena kanten en massa blommor och en rosett i ljust gul organza.
Bandet har jag fått av en scrapvän i USA.
 
Jag har använt mönstrade spillpapper.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JoY

Kul att få se ditt fina kort, alltid så välgjorda.

2021-09-18 @ 18:42:27
Postat av: Ann-Marie

Hejsan
Jag måste ju säga att jag är glad att du prioriterar dej och din hälsa framför att känna måste kring skapandet. Vissa perioder finns inte lusten och orken till skapandet. Med tanke på dina föräldrar och alla nya små på jobbet så är det både tufft (översvämningen) och mysigt (de små charmörerna och busungarna OCH deras föräldrar, inte att förglömma), men oj vad det tar kraft att få till det så bra som möjligt för alla. Hoppas det gick bra.

Men det är inte bara mysigt med barnen, det här kortet är jättemysigt. Härliga färger och små detaljer som pricken över i:et. Myyyyys!

Kramisar

2021-09-18 @ 20:39:52
Postat av: Britt

Underbart fint kort, som alltid med så många fina detaljer. Flickan med solrosen är så gullig och du färglägger så vackert. Förstår att det varit tufft för din kära Mamma och Pappa med översvämningen, stackars dom. Skönt att du kunnat stötta.
Kram Britt

2021-09-19 @ 09:20:12
Postat av: Maria

Vilken härlig stämpel och så fint med solrosen! Härliga lila färger och snyggt med Grattis i cirkel =) kram

2021-09-26 @ 13:16:33
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0