27 Oktober -21 Tomte från Nilla

 
Ännu ett kort som jag gjorde på Bollnästräffen. 
Söta tomten har Nilla ritat.
Den släpptes för nåt år sen, men jag gillar den massor
och använder den inför varje jul.
Mönstrade papper från Maja Design.
Runda stämpeln med God jul kommer från
JessInk
Kika in hos henne inom en snar framtid,
det kommer nya fina stämplar ryktas det om ;)
 
 
Tomten är utskriven på datorn,
på papperet Colour Copy 200 g.
Färglagd med copicpennor.
Hud: E11-21-00, R20
Tröja: W7-5-4-3-2
Rött: R39-46-27
Skägg: C1-0
Skugga: E40
 
 
 
Blommor och blad (Wish) tillsammans med
utstansade snöstjärnor (Martha Stewart)
och ett litet hjärta (Gummiapan).
Snurrblomman har jag gjort själv.
Se HÄR hur jag gör.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tomten är verkligen söt, så enkel men ändå så mysig på något sätt tycker jag. Jättefint julkort =) kram

2021-10-30 @ 21:01:42
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0