6 November -21 Inspiration från andra

 
Jag är så glad att internet finns, att man kan hitta inspiration
från andra och kunna inspirera andra.
Jag har en scrapvän på Instagram som gör underbara kort,
och från hennes konto har jag hämtat inspiration till det här kortet.
Tack Emelie för all inspiration ♥
 
 
Tomten är en digital stämpel från Carina Wikström.
Jag har färglagt den med copicpennor.
Hud: E11-21-01-00-000, R20
Tröja & skor: E74-71-70
Byxor: W5-3-2-1
Rött: R39-46
Mösskant & tofs: C2-1
 
Glitter med pennan Sakura Gelly roll, clear star #700
vita prickar med pennan POSCA vit.
Nätet bakom cirkeln är stansat med die från Wish.
God Julcirkeln är stämplad med clearstamp från
 
 
Bakom cirkeln har jag använt stencil och distress.
Stråna är utstansade med dies från Gummiapan.
Snöflingan är stansad med punch från Martha Stewart.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Underbart vackert kort med så fina färger, man känner riktig julstämning!
Kram Britt

2021-11-06 @ 09:16:25
Postat av: Maria

ojojoj vad jag gillade detta kortet. Så söt tomte, fint med cirkeln med text och supersnygg blomsamling. Gillar verkligen de svarta stråna. Snyggt med stencilen och nätet bakom motivet. Ett perfekt kort helt enkelt =) Alltid så kul att besöka dig och se dina fina kort. Spenderar du mycket tid vid ditt pysselbord? Hur lång tid tar det att göra ett kort på ett ungefär? =) kram

2021-11-06 @ 10:00:19
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/
Postat av: Inga

hej Åsa, Den tomten är så fin, var köper man hennes stämplar? Var det inte hon som hade en sida där hon lagt ut fria bilder ,
Kram

2021-11-13 @ 21:05:05
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0