25 Maj -21 Scrapping på nätet

Det är tur att internet finns när corona gjorde sitt intåg.
Jag har en scrapvän som gillar att träffas på nätet,
och det är perfekt i dessa tider när man ska hålla avstånd.
Vi träffades i lördags ett par timmar, på FB.
Tack Rosa för trevliga scraptimmar ♥
 
 
Jag gjorde ett kort med den söta pojken från hÄnglar.
Gillar de söta leksakerna i vagnen, och tycker om att
ytorna i håret och kläderna är rätt stora så man kan få till bra skuggor.
Mönstrat papper från My Minds Eye.
Ramen runt motivet är stansad med die från Aliexpress,
inköpt för flera år sen.
Lilla snurrblomman har jag gjort själv.
Se min video HÄR hur man gör.
 
 
Motivet är från
 
Stämplat på Colour copy med Memento, Espresso Truffle.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E04-11-21-00-000, R21
Hår: E37-35-31, Y21
Byxor & flodhäst: W5-4-3-1
Tröja: E43-42-41
Skor: W5-4-2
Strumpor: C1
Vagn: E77-74-71-70
R39-27
Giraff: E37-35-33-31
Skugga: T1-2
 
Glitter med Sakura gelly roll, clear star #700
Vita prickar med pennan POSCA vit.
 
 
Dubbel rosett av organzaband, se HÄR hur jag gör.
Bladen bakom blommorna är stansade med dies från Wish.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår att du gillar denna stämpeln med de urgulliga leksakerna. Den blev väldigt fin med din färgläggning. Härlig blomsterhörna. Ha en fin vecka! kram

2021-05-25 @ 20:01:06
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0