9 Januari -21 Finaste vännen

 
Ett kort till allra finaste vännen, 
med text från JessInk
Mönstrade papper från Maja Design.
Lilla snurrblomman har jag stansat
ut ur det randiga papperet som sitter
bakom grå tagen.
Du kan se
HÄR
hur jag gör egna snurrblommor.
 
 
Hjärtetjejen är stämplad med dynan Memento Espresso Truffle
på papperet Colour Copy 250 g
med clearstamp från
 
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E04-11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y23
Tröja & byxor: W4-3-2
Klänning, mössa & strumpor: E42-41-40
Skor: E47-44-43-42-41
♥ W5, RV95-93-91
Skugga: E30
Mark: E33-31-30
 
Vita prickar med POSCA
och glitter i motivet med
Sakura Gelly roll clear star #700.
 
 
Blommor i hörnet, snurrblomman längst till vänster.
Bakom blommorna sitter ett par pärlstrån
och några utstsansade blad.
Dies: (grå blad)Wish
(dovt grönt blad & snurrblomman)SkapatAvs julkalender.
Motivet och grå tagen är stansade med dies från Wish eller Aliexpress.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket härligt kort, vilken vän skulle inte bli överlycklig av att få ett sånt fint kort? Heeelt underbart fint! kram

2021-01-13 @ 20:02:03
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/
Postat av: Ann-Marie

Vilken lycka att ha en vän som du, då får man fina kort, handgjorda av dej. Idag är det någon annan som får glädjas, Fast bara att veta att du finns där är så underbart härligt.

Hmm Som så många gånger förr så gillar jag ju Blad-dies:en och den stängeln med pärlor. Visst stämmer det att du lagt till ytterligare ett bakom lagren med tags? Eller? Nu vart jag osäker.

Fint var det här och det allra sista kortet som kom i sista inlägget. Lite samma färger om jag nu inte vimsat till det också....Men jag vet att jag gillade det i alla fall.

Kram

2021-01-20 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0