23 December -20 Snögubbe

 
En riktigt glad snögubbe idag, det är nog för att solen 
ÄNTLIGEN hittat hit till Gävle,
efter ett i stort sett helt molnigt och regnigt december.
Snögubben är en digital stämpel från Pernilla Nilsson
på Facebook.
Färglagd med copicpennor.
Vitt: W1
Rött: R39-46
Morot: YR68-65
Knappar: E77
Kinder: RV00
 
Texten julkramar på distans hittar du hos JessInk
Stora utstansade snöflingan är gjord med die från Tonic studios.
Lappen bakom snögubben är stansad med die från Die-Namics,
The notebook edge.
Bladen bakom blommorna: die från Skapat Av
Snöflingorna vid blommorna: die från Penny Black
Mönstrat papper från Maja Design.
 
Önskar er alla en riktigt
GOD JUL!
Fira med de närmaste och ta hand om varandra.
 
♥     ♥     ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Tack sååå mycket för kortet, det står så fint och sprider glädje, värme och vänskap. I år var det lite mycket för min del så när det fanns tid så fanns inte ork, men jag har tänkt fixa till några kort nu efter, räknar med att det blir rätt lugnt, för egen del. Tänkte att det kanske blir egna målade kort till Er som skickat och därför kände jag att jag får göra dom mer i lugn och ro istället för att pressa in ännu mer i det fulla schemat. Då blir dom inte bra heller.

Kraaaam

2020-12-23 @ 13:20:57
Postat av: Maria

Underbart julkort och så söt snögubbe =)
God fortsättning! kram

2020-12-26 @ 20:38:56
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0