10 December -20 Fulfin snögubbe

 
Julkort med fulfin snögubbe, som jag stämplat på papperet Colour copy
med stämpeldyna Memento Espresso Truffle.
Jag har använt en punch från EK Sucess för att få de fina konkava hörnen.
Snöflingorna vid motivet vet jag inte märket på dien.
 
 
Runda julstämpeln är min egen design.
Snögubben är en gammal stämpel från Magnolia.
Färglagd med copic.
Vitt: C1
Rött: R46-27-24
Knappar och armar: E74-71-70
Stjärna: Y21-23
 
Runt kanten har jag stämplat med clearstamp från Panduro,
använde Distress stämpeldynor.
 
 
Några bruna blad stansade med die från Skapat Avs julkalender.
Lilla hjärtat är stansat med die från Gummiapan.
Snöflingan bakom blommorna är stansat
med die av märket Penny Black.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Fint kort med den "fulfina" snögubben. Jättefina snöstjärnor även på detta kortet. Gulligt snögubbepapper bakom motivet. Kram

2020-12-13 @ 11:56:33
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Jag hoppas få se Snowman, det är så tråkigt blött, grått och ännu mer mörkt. Har ni fått snö? Eller har du frysboxar att hoppa in i Mr Snowman? Stilig omgivning har du, med blommor och blad. Osså Kärlek!
Små och fina detaljer har du liksom fått till så det ser naturligt ut, snyggt. Du kommer att sprida kärlek, helt klart!

Kramar

2020-12-13 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0