1 December -20 Söt liten bil

 
För några år sedan köpte jag ett ark clearstamps
på rea på Panduro. Däri fanns bl.a den här fina bilen,
som jag gillar massor.
Jag har stämplat både bil och texten i brunt.
Texten minns jag inte märke på, har satt alla mina
små jultexter på ett eget ark - och tyvärr glömt skriva
dit vilka märken det är.
Bakom craftpapperet har jag använt en scalloped die
från Crealies.
Den stora snöstjärnan har jag fått stansa av mamma,
en die från Tonic Studio.
De små snöflingorna är stansade med punch från
Martha Stewart.
Mönstrat papper från Maja Design.
Snö med Frantage embossing.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket härligt och lite gammaldags känsla det var på detta kortet. Stämpeln är så söt och det blev verkligen fin effekt med snön du satt dit. Kram

2020-12-13 @ 12:07:42
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0