24 April -20 Coronautmaning

Så här i Coronatider har jag fått ett brev på posten
från "systeryster".
Hon utmanade mig med fyra olika scraputmaningar,
och här kommer resultatet av den första.
Jag fick en Coronabingo, där jag valde en lodrät rad
med dessa saker som skulle vara med:
Hjärta, die/stämpel, spets och gul.
 
 
Jag hade precis färglagt den här fina stämpeln i gult,
när utmaningen landade i min brevlåda.
Så det var givet att jag skulle börja med bingon.
 
Stämpeln är en digital stämpel som jag köpt hos
hÄnglar&Wings
 
Jag har även använt dies runt mönsterpapper och
cardstock bakom motivet.
Stämpeln har jag klippt ut för hand med en liten råsa sax
som jag köpt hos Engströms.
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47, YR24, Y21
Gult: YR23, Y23-21
Grå ränder: W7-5-3
Byxor: W5-3
Skor: W7-5-3
 
Vita prickar med pennan POSCA vit
och glitter med pennan
Sakura gelly roll clear star #700.
Bakom motivet sitter lite silvertråd.
 
 
Ser du den lilla spetsen på mönsterpapperet?
Smart va ;)
Bakom blommorna har jag även satt en bit silverspets,
Lilla röda hjärtat är stansat med en die från Gummiapan.
Älskar dessa små fina hjärtan! ♥
 
TACK systeryster Monika för den roliga utmaningen ♥
Jag ska se om jag kan få till nåt med de andra tre
utmaningarna också.
 
♥     ♥     ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonné

Alltid lika roligt att se dina fina kort med färgläggningen och alla små detaljer.

2020-04-26 @ 20:37:46
URL: http://www.joytillsammans.blogspot.se/
Postat av: Maria

Roligt med utmaningar, smart med spetsen där =) Finurligt! Så fint kort som vanligt. Kram

2020-04-27 @ 21:03:54
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Eva

Håller med ovan. Du är en mästare på de små detaljerna. Så roligt att titta på dina kort.
Kram Eva

2020-04-28 @ 11:48:43
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0