1 Maj -19 Röd blomma

Kort med stämpel från Magnolia,
mönsterpapper från Maja Design.
 
 
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E35-33-31
Tröja: W1-0
Byxor: BG72-71
Skor: W1-0
Blommor: R39-29
Skugga: C1
 
 
Lite blommor och ett par tags i kanten.
Cardstock i dovt blått som passade till mönsterpapperna.
När jag limmar blommor, vill jag att de fastnar
direkt så jag ser hur resten ska sitta.
Jag använder en limpistol från ICA Maxi
som jag tycker är superbra.
Pipen är smal, och limmet kommer lagom fort.
 
Tack för titten idag! Hoppas vi ses snart igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså, jag bara älskar detta kortet! Så himla fint på alla sätt som finns! Underbart sött och så fina papper och blommor. Fick en sån glad känsla när jag såg det, så vackert! Kram

2019-05-03 @ 19:59:21
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0