4 Juli -19 Grattiskort i rött

Ni har väl säkert redan sett att hÄnglar&Wings 
släppt nya fina stämplar igen. ♥
Supersöta killar och tjejer med lite sommartema.
 
 
Den här sötnosen fastnade jag för direkt.
Gillade ju den stående massor, med samma kläder - den som släpptes förra gången.
Mönstrade papper från Maja Designs lilla 6" block Summertime.
Cirklarna är utstansade med dies från två olika märken.
CC Design & Nellie snellen.
 
 
Söta tjejen hittar du på ett ark med clearstamps hos
Arket heter "Sittande trädgårdsflicka"
 
Jag har stämplat henne med Memento Espresso Truffle
på papperet Colour copy 250 g.
Färglagd med copicpennor sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E59-57-55-53-51
Klänning & skor: W5-4-3
Skjorta: W1
Byxor & rosett: R29-27-24
Skugga: W1
I motivet har jag även använt glitterpennan
Sakura gelly roll, clear star, och pennan Posca till de vita prickarna.
 
 
Flickan är utklippt för hand runtom, och satt med
dubbelhäftande distanskuddar.
Alla cirklarna är också satta med distans för att få kortet 3D.
 
Ha en fin dag, och har du inte redan kikat in hos hÄnglars webshop,
så tycker jag du ska ta dig en rundtur och se om du hittar nåt fint.
 
♥     ♥     ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bibbi

Vackert kort i fina röda färger.Tack för info vilka färger du använt. /kram bibbi

2019-07-04 @ 19:35:28
Postat av: Maria

Åh, förstår att du köpte den stämpeln. så söt och fin! Så fint med cirklarna och 3Deffekten gör mycket också med kortet =) kram

2019-07-04 @ 20:50:06
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0