5 Januari -19 Kramkort till en vän

 
Söt liten sittande hÄngla fick vara stämpeln på detta kort.
Du hittar massor av både nya och gamla hÄnglarstämplar hos
hÄnglar&Wings
 
 
Stämpeln är stämplad med Memento stämpeldyna på
papperet Colour copy 250 g.
 
Färglagd med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42
Tröja & skor: W3-2-1
Mössa, byxor & vantar: RV95-93-91
Skugga och vita detaljer: W2-1
 
Jag har även använt pennan
Gelly roll Sakura #700 clear star för att få
glittereffekt i motivet. (vet inte om det syns på fotot)
Jag köper pennan hos
Hon säljer även copicpennor och refiller.
 
Jag har använt
Stickles, Star Dust, runt kanten av motivet.
 
 
 
Kram är utstansat med en die från en julkalender.
De små bladen bakom blommorna är stansade med dies
från Cherry Lynn Design.
Snöstjärnorna är stansade med
punch från Martha Stewart.
De små trästjärnorna är köpta hos Cervera.
 
Om du vill se hur jag gör egna snurrblommor,
kika på min demonstrationsvideo
 
Jag har flera demonstrationer,
kika HÄR om du vill scrolla och se flera.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Återigen en vackert kort. Snyggt upplägg och söt hängla. Snyggt mönsterpapper och snyggt upplägg.
Är Touch Twin, som Hannas pysselstuga säljer, en copicpenna? Använder du colour copy att färglägga med? Fick iår hem fler beställda copicpennor och ett block med papper, Bleedprrf marker pad, spec för copic. Tänkte testa o se skillnaden. Önskar dig en trevlig helg. /kram bibbi

Svar: Tack för fina kommentarerna! Copicpennor är copicpennor, inget annat vad jag vet. Twin Touch får du fråga Hanna om, har ingen aning om dem tyvärr. Colour copy är ett papper jag använder att stämpla mina motiv på, och sen färglägger jag med copicpennorna. Colour copy är ett kopieringspapper för kulör. Hoppas du fick svar på dina frågor.
Åsa/asamia

2019-01-05 @ 09:42:09
URL: http://kortfonstret.wordpress.com
Postat av: Anonym

Underbara färger på båda korten. Ser liksom så mysigt ut! Kram!
//Carina W

2019-01-05 @ 13:17:14
Postat av: Maria

Jättefint, ett kramkort är aldrig fel att ha i gömmorna =) Och så fina träsnöstjärnor =) kram

2019-01-09 @ 21:13:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0