20 Januari -19 Sol ute - perfekt för skidåkning

 
Idag har vi strålande sol i Gävle,
en perfekt dag för skidåkning.
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Träsnöstjärnor från Cervera.
Utstansade snöstjärnor i craftpapper,
med punch från Martha Stewart.
With love är utstansat med die från
Spellbinders.
 
 
Motivet är stämplat med en clearstamp
från
Färgläggning med copic sketch pennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E37-35
Byxor, mössa mm: BG96-93-90
Tröja: E43-42-41
Skor: E44-43-42
Skidor: W3-2-1 och R46 till ♥
Skugga: W3-2
 
 
Lilla hjärtat är stansat med en die från Gummiapan.
Bladen bakom blommorna är stansade
med punchar från Xcut.
Runt alla kanter och i motivet har jag använt
glitterpennan Sakura Gelly roll #700 clear star.
Jag brukar beställa pennan från
Hannas Pysselstuga.
 
 
♥     ♥     ♥     ♥     ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Men titta så fint jag klä'r i grönt, fin kamoflagefärg när jag kör ut i skogen och ramlar. Ingen (!) kommer att upptäcka mej, annat vart det förr när jag hade balans. Då swishade det till i skogen när jag passerade i spåren i utförbackarna. Inte det minsta rädd, ju fortare desto roligare!

Men här står jag tryggt stilla inför dagens tur med de vackra blommorna bredvid! Du gör mej så vacker och låter mej omges av fina färger och former hela tiden, tack för att jag får njuta av dina vackra saker (och kort), nu ska jag ut en sväng. Tjing *oiiiiiiiiiiiii....*

2019-01-21 @ 15:18:48
Postat av: Maria

Härligt vintrigt kort och så fin stil på texten. Nästan lite som en EKG-kurva. Superfina snöstjärnor! Man kan hitta scrapmaterial på oväntade ställen ibland =) kram

2019-01-22 @ 20:32:49
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0