16 Januari -19 Guldkant på tillvaron

 
Full fart framåt!
Nytt år - nya möjligheter!
 
Visst kan man tänka så när man ser henne susa fram ;)
 
 
Motivet är en clearstamp från
Jag har färglagt henne med copicpennor
på papperet Colour copy 250 g.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42
Byxor: BG96-93-90
Tröja: B95-93-91
Mössa mm: C5-3-2
Skridskor: C3-1-0 
Skugga: T1
 
Tror faktiskt det syns lite bättre än vanligt
på detta foto, att jag använt glitterpennan
Sakura Gelly roll, #700 clear star
som jag köpt hos Hannas Pysselstuga.
Jag använder den både runt kanterna av mönsterpapperna
och i motivet för att få det att glittra.
Visst gör man precis allt för att sätta guldkant på tillvaron *fniss*
 
 
I hörnet några blommor och ett utstansat ♥ i rött.
Jag har använt en liten ♥die från Gummiapan.
Runt motivet och mönsterpapperet i mitten har jag använt
dies från Crealies för att få de fina små scalloped i kanterna.
De små snöstjärnorna i trä har jag köpt hos Cervera.
Varje ask innehåller tre olika färger.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
Tack för titten idag!
Så glad att se att så många hittar in hit.
Jag hoppas du fått lite inspiration idag.
 
♥     ♥     ♥     ♥     
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Massor av inspiration, varje gång! Så är det bara! //Carina Westner

2019-01-16 @ 22:37:51
Postat av: Inga

Dina kort är alltid såå fina,
Kram

2019-01-17 @ 06:09:20
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Väldigt fin stämpel som du färglagt så fint och så snygga ramar du stansat ut. Härligt vinterkort! Kram

2019-01-22 @ 20:36:58
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så underbart funt

2019-01-27 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0