22 september -18 Murrigt brunt

 
Höstkort i bruna murriga färger.
Visst har vi en härlig höst i år.
Utanför min ytterdörr blommor fortfarande stora röda rosor
och på baksidan blommar pelargonerna än.
Solen lyser i stort sett varenda dag, och det är varmt och skönt.
Det enda som  påminner om höst är blåsten och löven som börjat falla.
 
Ramen runt motivet har jag stansat ut med dies från Wish.
Glitter runt kanterna med Stickles Star Dust.
 
 
Motivet är en digital stämpel från Mo Manning
som jag beskurit så man ser överkroppen.
Färgläggning med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000
Hår: E43-44-42-51
Hund: W4-3-2-1
Tröja: C1-0, E74-71-70-41
Skugga: E41
 
 
Dubbel rosett av organzaband i dovt brun.
Blommor och en utstansad kvist.
 
Önskar er alla en härlig helg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det blir så läckert när du beskär de digitala stämplarna. Ibland blir det nästan som ett helt nytt motiv =) Kul! Jättefint kort, söt stämpel. Kram

2018-09-22 @ 20:54:30
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Åh, så fint skapat! Det inspirerar mig till att själv vara kreativ.
Kram

2018-09-22 @ 21:19:08
URL: http://jasmineskortmakeri.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Jättesnygga papper och dekorationer som den unga busiga kvinna omger sig av, men nu ska jag följa med henne för det känns som hon vill att jag följer med, om vi inte ses igen så får du fråga henne vart jag är...

Kramar

2018-09-23 @ 11:12:12
Postat av: Gurkiss

Hej :)

Vilket helt underbart kort du har gjort men en super söt stämpel :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

2018-10-07 @ 21:33:07
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0