15 Oktober -18 Wilma 18 år

 
I lördags fyllde Wilma 18 år
Grattis Wilma!
Igår kväll firades det med middag, en väldigt trevlig kväll.
 
Hon fick ett kort förstås, med hennes namn och ålder på.
Ytterst har jag använt en die från Crealies, CLNestXXL 70.
Bakom motivet och runt motivet har jag använt
dies från Wish.
 
 
Motiv från Saturated Canary.
Färglagt för länge sen med copic, 
så tyvärr minns jag inte vilka pennor jag använde.
 
 
Texten är utskriven på datorn.
Snurrblomman har jag gjort själv av
mönsterpapper.
Alla mönsterpapper jag använt är från Maja Design.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Oj! vad längesedan jag var inne och kikade hos dig. Jag har ju skaffat instagram så jag har ju sett korten du gjort där:)
Det här kortet är jätte fint med vackra papper, dies och en så söt stämpel som du färglagt så snyggt:))Läckert med vimplarna i hörnet:)

Må så gott
Kramizar Marie

2018-10-15 @ 13:04:59
URL: http://mariespyselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Jättefint kort och vilken fin stämpel! kram

2018-10-16 @ 21:16:52
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0