15 Maj -18 Tankfull liten dam

Kort i grönt och gammelrosa
med söt flicka från All dressed up.
 
 
Mönsterpapper från Reprint.
De små hjärtanen som sitter ihop har jag 
stansat med en die jag köpt hos Scrapdraken.
Tyvärr var den helt slut sist jag var dit,
för en vän ville ha en likadan.
Märket visste de inte hos Scrapdraken när jag frågade.
 
 
Motivet är en digital stämpel från 
All dressed up
som jag färglagt med copicpennor för säkert ett år sen.
Hittade det igår och fick för mig att göra ett kort av det, 
så tyvärr har jag inte skrivit ner vilka pennor jag använt.
 
Runt motivet har jag använt en scalloped die från CC Design,
och ett par olika stygndies från Gummiapan.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men så söt stämpel! Och toppenfint färglagt som vanligt =) Allt gott! Kram

2018-05-15 @ 14:10:00
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0