18 Januari -18 Vintermössa

 
Nu har vi äntligen fått lite vinter här i Gävle.
I tisdags kväll kom snön och onsdag morgon kunde
vi ta fram spaden och skotta för första gången i år.
Jag älskar snö och blad jätteglad!
Ni ser att även stämpeln fått på sig vintermössan ;)
Mönstrat papper från Maja Design.
Kakservett som jag köpt på Ockelbo marknad i somras.
 
 
 
Motivet är en digital stämpel från P.NilssonDesign på Facebook.
Jag älskar Pernillas fina stämplar,
det finns nån till varje tillfälle.
I perioder bara sprutar Pernilla ut nya motiv
och man har fullt sjå att hinna se och köpa alla nya fina.
 
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000
Hår: E44-43-42
Kläder: B95-93-91
W3-2-1
Skugga: T2-1
 
Runt motivet har jag använt en
scalloped die från CC Design.
Köpte den hos Engströms.
De små snöstjärnorna har jag stansat ut
med en die från Aliexpress som jag lånat av en scrapvän
när vi hade träff i min lokal i lördags.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
God fortsättning på det nya året:)Vilket härligt kort du gjort med en så söt tjej med mössa:)Du har färglagt den så fint:) Läckra papper och dies.
Här nere har vi fått lite snö och ungefär -5 grader.
Jag tycker snön är väldigt vacker och titta på,nu för tiden;)Kika gärna in till mig om du har lust, har gjort ett nytt inlägg, kors i taket;)Några bilder på vårt lilla barnbarn:)

Ha en fin helg och var rädda om varann:)
Kramizar Marie

2018-01-19 @ 19:42:18
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Håller med dig, det är verkligen många fina stämpelmotiv hon skapar och så har de ofta enkla och raka linjer, vilket jag gillar. Söt med mössan på =) kram

2018-01-22 @ 10:32:05
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0