16 Januari -18 Grattiskort i dovt rosa

Är nog inne i en grattiskort-period tror jag ;)
Idag visar jag ett kort i dovt rosa.
Jag bara älskar den nya söta stämpeln från Magnolia,
och även det här fina mönsterpapperet älskar jag
det är Maja Design.
 
 
Lilla tagen i vänsterkanten är köpt på Ikea.
Jag har använt baksidan, för på framsidan på
etiketterna är det siffor.
Om du vill hitta dem på Ikea,
ligger de vid paketinslagningsgrejerna.
 
 
Motivet är stämplat på Color copypapper med Memento stämpeldyna.
Stämpeln är en gummistämpel.
Jag har färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E35-33-31-30
Tröja & sockor: RV95-93-91
Byxor: C1-0-blender
Skugga: E31-30
Ramen runt är stansad med die från Aliexpress.
Även ramen runt motivet är gjord med die från samma ställe.
 
 
I hörnet några blommor och en rosett av organzaband
tillsammans med en liten tag med grattis.
Grattis är utskrivet på datorn och sen klippte jag till
en lagom stor tag som jag satte fast med lite 3Deffekt
med hjälp av limppistolen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonné

Fint kort som vanligt Åsa. Lite gulligt med plåstret i pannan hihihi
Kram till dig

2018-01-16 @ 09:45:44
URL: http://www.joytillsammans.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Det här kortet är jättesött, den som kommer att få det blir överlycklig.

2018-01-16 @ 16:27:09
Postat av: Anonym

Många fina kort . Länge sedan jag var in här. Men ser ju allt på Fejjan

2018-01-16 @ 19:45:59
Postat av: Lisa-olsi

Jättefint kort med fin rosett :)
Ha det gott // Lisa

2018-01-16 @ 22:51:16
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/
Postat av: Maria

Denna stämpeln är verkligen fin och så användbar. Väldigt fina detaljer på kakservetten =) kram

2018-01-22 @ 10:35:27
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0