7 Februari -18 Grattiskort i grönt och rött

 
Grattiskort i grönt och rött.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design.
Grattis är utstansat med en die från Roxstamps.
När man stansar ut en text, är det smart att först sätta 
på dubbelhäftande tejp på baksidan av cardstocket man ska stansa i.
Lilla stjärnan är stansad med die från Aliexpress.
Rött band med vita prickar tillsammans med några
rosor. Limmade fast dem med limpistol, tycker det sitter bra
när man använder limpistolen.
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia.
Jag har stämplat den med Memento stämpeldyna
och färglagt med copicpennor.
 
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E44-42-51
Tröja och blad: YG95-93-91
Byxor: W5-3-2
Ros: R59-46-27
Skor: E74-71-70
Skugga: C1
 
Som fotomatta har jag målat en ram
med pennan YG95 för att få samma nyans
som i motivet.
Sen la jag glitterstickles Star Dust runt kanterna
av motivet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så fint grattis kort med en så söt pojkstämpel:) Du färglägger ju såååå fint som vanligt:))Vackra Maja papper, dies och blomdekorationer:)
Nu vräker det snö hos oss, hoppas ni också har lite snö;)

Må så gott
Kramizar Marie

2018-02-07 @ 14:30:45
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej hej!
Hittade din blogg och blev helt frälst...så mycket fint du visar oss.
Läser att du beställer en del material från Aliexpress som jag funderat på att göra och undrar om du är nöjd med det du får hem och leveranserna.
Hoppas du får tid över att svara mig.
Kram Tuija

2018-02-07 @ 22:45:55
Postat av: Maria

Underbar stämpel och så fint färglagd. Fint kort! Kram

2018-02-25 @ 16:20:10
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0