10 December -18 Stjärnfall

 
I lördags kväll fick jag sällskap av en scrapvän vid mitt scrapbord.
En mysig kväll med mycket snack och scrap.
Jag gjorde ett par julkort, varav detta är ett av dem.
Mönstrade papper från Maja Design.
Runt motivet har jag använt dies från
CC Design, som jag köpt hos Engströms.
 
 
Motivet är en clearstamp från
De har precis släppt ännu fler nya och äldre stämplar.
HÄR är direktlänk till sidan du hittar henne på.
Fler motiv finns på nyhetssidorna.
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-43-51
Mössa, skylt & klänning: E43-42-41-40
Skor: E43-42-40
Vitt lurv: E40
Gröna kläder: YG67-63-61
Skugga: E41-40
 
 
Bakom rosorna har jag satt tre utstansade stora snöflingor.
Jag har använt Martha Stewarts stora snöflingepunch 
Scandinavian snowflake.
Den är en av mina käraste ägodelar inom scrapet, 
det tog mig flera år att hitta en att köpa.
De små trästjärnorna har jag köpt via Aliexpress
för länge sen.
Numera är det så dyrt att beställa därifrån
(p.g.a Postnords avgifter)
så nu blir det mest
beställningar från Wish - och där har jag inte hittat dem än tyvärr.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Hon ser ut att komma från kallaste delarna av vårt avlånga land eller kanske t o m Sibirien, så varmt klädd som hon är och det kan behövas här med, men det var rätt länge sen nu.

Jättefina papper, jag tror att det finns stjärnor bland wycinankas produkter om ni vill ha det och kolla med Fru Limegrön i så fall.

//Ann-Marie

2018-12-11 @ 21:17:47
Postat av: Maria

Åh, va fint detta var! Så fint att själva bakgrunden till stämpeln ser ut som ett frimärke och de söta trästjärnorna, underbara! Är du nöjd med det du beställt vi Wish förresten? Tog det lång tid att få grejerna? Kram

2018-12-11 @ 21:23:03
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0