6 Oktober -17 Halloween

Engströms hade tagit hem nya stämplar 
från
CC Design till träffen/mässan i lördags.
Jag köpte bl.a. en söt med Halloweentema.
 
 
Mönstrade papper från My Minds Eye,
som jag köpt i en stor packe mönstrade
av Engströms för 200 kr.
De har ofta såna packar mönsterpapper på sina
träffar/mässor, väldigt billigt och finfina papper.
 
 
Motivet är en gummistämpel från CC Design.
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E59-57-55-53
Kläder: BV04-13-02-01
C7-5-3
Pumpa: YR07-04-02
YR23, Y23-21
Blad: YG97-95-93
Skugga: T3-2
 
Runt motivet har jag lagt en smal glittrande
sticklesrand, använde Platinum. 
 
 
Spindelnätet och bladen har jag stansat ut med en die
från Cherry Lynn Design.
Spindelnätdien fick jag i en goodiebag av Engströms
på en av alla träffar jag varit på.
Bakom motivet sitter en vågig rektangel, den är utstansad
med en die från CC Design.
 
"Boo Happy Halloween" är en stämpel
jag köpt av JaneDesign på Facebook.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie%20L

Men tänkte du att den lilla sötnosen skulle skrämma någon ? Det enda som kommer bli är ett; Åhhhhhhhhh lila och orange, spindelnät - är inte något jag gillar ryser - hör Halloween till!

2017-10-06 @ 11:44:12
Postat av: Maria

Härligt Halloweenkort, söt stämpel =) Fint med höstlöven. Kram

2017-10-09 @ 20:29:48
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Riktigt läckert Halloweenkort:)Supersöt liten tjej som du färglagt så fint:))Spindelnätet och höstlöven blev jätte läckert:))Jag har aldrig gjort något Halloweenkort, har aldrig blivit av;) Håller på med mina julkort, har kommit upp till 20 st nu:)
Hoppas allt är bra med dig:)

Kramizar Marie

2017-10-17 @ 12:23:59
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0