19 November -17 Magnolias stämpelklubb

I veckan fick jag Magnolias
stämpelklubb hem i lådan.
Jag fastnade särskilt för två av stämplarna,
och här kommer ett kort med en av dem.
 
 
Lilla pepparkaksfröken fick vara med på mitt kort.
God Jul är stansat med en die från Gummiapan.
Här har du en DIREKTLÄNK till dien.
Den kostar bara 39 kr.
Även lilla hjärtat är gjort med die från Gummiapan.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Jag använder helst Sketch, tycker om den
ovala formen på pennan,
skön att hålla i.
Dessa färger har jag använt:
Hud: E13-11-21-00-000, R21
Hår: E44-43-42-51
Kläder: E74-71-70
C1-0
Skugga: T3-1
Runt motivet har jag stansat ut en mörkbrun ram,
,med en die jag köpt från Aliexpress.
Där har jag även köpt diesen
jag använt för att stansa ut stjärnorna.
Granen är stansad med die från Magnolia.
 
HÄR hittar du Magnolias sida där du kan beställa
stämpelklubben.
Klubbarna heter årstider, men det stämmer inte alltid.
Den här gången kom höst, och det var julstämplar.
Man vet inte när man beställer vilken tid stämplarna kommer,
dessa beställde jag i juli - och kom nu i veckan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marrie

Så söt liten Fröken du har på besök, någon sådan sötis har inte jag här, men så har inte jag lika fina papper att smycka henne med. Så flott i sin vackra klädsel, kan du inte skicka hit henne med lite pepparkakor, det är gott.

Kram

2017-11-19 @ 22:33:53
Postat av: Maria

Åh, så fint! Älskar de där stjärnorna och hjärtat var ju riktigt sött. Såna man gjorde när man gjorde i skolan när man var liten =) kram

2017-11-20 @ 19:02:01
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0