28 Mars -17 Hipp hipp Hurra

 
Födelsedagskort med mönsterpapper från Maja Design.
Har jag sagt att jag ÄLSKAR Majas papper ;)
fy vad jag tjatar *hihi*
Jag köper pennor så de matchar Majas papper,
har nästan bara dova pennor.
 
 
Hipp hipp HURRA har jag skrivit ut på datorn,
och sen stansat ut med samma punchar som jag använder
till mina egendesignade stämplar - EK Sucess 1" cirkel
och 1 1/4" scalloped cirkel.
Runt motivet har jag använt en die från CC Design,
som jag köpt hos Engströms.
 
Flickan är en stämpel från CC Design.
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E50-51-42-43
Kläder: V95-93-91, RV10-000, C1
Skugga: W1-2
 
 
 
I kanten ett par små små tags, som jag köpt i Bollnäs.
Snurrblomman och de andra blommorna har jag penslat med
Inka Gold för att få glittereffekt.
Lilla ♥ är stansat med die från Gummiapan.
Runt kanterna har jag lagt en tunn sträng glitterlim
av Stickles Star Dust.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Såååå sött kort du gjort, me like:)) Man kan aldrig få för mycket av Majas papper, eller hur;)Jag beställde hem förra veckan Majas Sofiero Collection i 6"x6" paper pack. De är såååå vackra:) Jag har haft dem för länge sen, fast då i stora papper.

Den lilla tösen är så söt och du har färglagt den super fint:)I samma härliga färger som pappret. Läckra dies och så snyggt med tagsen i kanten.
Blomstergruppen, jätte vacker och snyggt med Inka Gold på:)
Om du har tid och lust så kika gärna in på min blogg;)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-03-30 @ 16:57:58
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Camilla

Jättefint kort, med en såå söt stämpel:) Gillar dessa ljuva o fina färger:)
Kram och ha en trevlig helg!

2017-03-31 @ 09:59:37
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Så fint kort, stämpeln är så söt =) Ha en fin helg! Kram

2017-04-01 @ 20:16:42
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ulla

Så himla gulligt kort !
Kram Ulla

2017-04-01 @ 22:48:14
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se
Postat av: Ann-Marie

Det är helt okej att tjata om att gilla och faktiskt älska Maja-pappren, för de är helt gudomliga. Hur sjutton har du gjort de där bruna pappren för de ser ut att vara av läder. Läckert hur som helst. Söt tjej också, trots att det inte är en MoManning (nej då jag gillar inte MoManning - Jag ljuger så bra...Inte?!) De där rosorna, rosknopparna var verkligen så vackra.

2017-04-07 @ 10:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0