2 Juli -17 Bröllopskort på beställning

I maj fick jag beställning på ett bröllopskort.
Cassandra på mitt jobb skulle på bröllop.
Jag gillar att få beställningar i god tid, så man kan
skapa i lugn och ro. 
På midsommarafton träffade vi Heikki och Lenas grabbar Linus och Dennis och deras tjejer.
De pratade om att de skulle på bröllop i Söderhamn, en kusin till dem skulle gifta sig.
Jag tyckte jag kände igen namnen på brudparet, och kände även igen deras bröllopsinbjudan.
Heikki och Lena är våra grannar i vår nyinköpta stuga i Jämtland,
och Heikki är även en av Magnus allra bästa vänner.
Idag visade det sig att Cassandra som beställde kortet varit på samma bröllop
som Linus och Dennis.
Tänk vad världen är liten!
 
 
Så här blev Catrin och Petrus kort.
Jag har sett bilder från bröllopet, och de var verkligen fina båda två!
Härligt med bröllop!
Stämpeln är en digital från Tiddly Ink.
Mönstrade papper från Maja Design.
Texterna är utskrivna på datorn.
 
♥   ♥   ♥
 
 
Även detta kort gjorde jag på beställning till ett bröllop samma dag.
Samma Tiddly Inkstämpel och andra papper.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara kort! Den stämpeln är ju så vacker, känslan man får när man tittar på den är så lugn avslappnad på något sätt. Och så snygg tag med utstansade hjärtan i du använt på kort nummer två i bruna toner. Superfina kort! Ha de fint! Kram

2017-07-04 @ 19:42:20
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0