16 Januari -17 Med ♥ på rätta stället

 
Med ♥ på rätta stället
 
 
 
Motivet är en digital stämpel från Mo manning,
tycker den är så söt!
Den heter Heart you
 
Färgläggning med copic sketch.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E13,11,21,00,000, R21
Hår: E44,43,42,51
Tröja: C1,0
♥: R59,46,27
Skor: R27
Byxor: B95,93,91
Skugga runt: T1,2,3
 
 
Några blommor och blad, ett par tags med en rosett
av organzaband i kanten.
Stickles Star Dust runt kanten för att få glittereffekt.
 
 
Love är utskuret med en die från Heidi Swapp,
och egentligen står det lovely på dien, men jag har
friserat den lite här.
Runt motivet har jag stansat med dies från CC Design.
Mönstrade papper från Maja Design och Papirdesign.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Åhhhhh! så urläckert det här kortet blev, tokgillar:) Snygga papper, dies och dekorationer:)
Du är så duktig Åsa.

Må så gott
Kramizar Marie

2017-01-16 @ 19:15:53
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Helt underbart stämpelmotiv och så fint färglagd! Kul att de släppt lite nytt =) Superfint kort, det är snyggt med papprena bakom stämpelmotivet som sitter på snedden. Det gör att det händer lite mer i kortet liksom =) kram

2017-01-17 @ 19:32:42
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej Åsa,
Jag gillar ALLT med detta kortet, såå fint!! Skickade dig ett pm på facebook :)
MVH
Camilla

2017-01-18 @ 12:28:35
URL: http://millanspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0