17 Februari -17 Kanin med morot

 
Kaninkort med sötaste kaninen i stan.
Mönstrade papper från Maja Design.
Tags och en liten rosett i ena kanten,
blommor och små fjärilar (som jag stansat ut
med punch från Martha Stewart) i den andra kanten.
 
 
Kaninflickan är en digital stämpel från Måla med SkaparKällarn.
Jag har färglagt med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
W3-2-1
E11-21-00-000
RV10-000
YG63-61
YR07-04-02
T1-2
 
För att det ska glittra i motivet använder jag
en penna som finns att köpa hos Hannas Pysselstuga.
Den heter Sakura, Gelly roll clear star.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vilket gulligt kort! Sååå söt stämpel och fina dekorationer:) Gillar det massor!
Kram och ha en trevlig helg!

2017-02-17 @ 08:31:31
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Det var en riktigt söt kanin:)vackra papper och dekorationer:)Läckert med tagsen och blommorna:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-02-17 @ 12:15:39
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Sån söt liten kanon =) Så fint färglagd. Kram

2017-02-20 @ 21:25:11
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Hur har jag kunnat missa det här, så rackarns braxars filijonsare så underbart söt stämpel, men snälla Åsa Du är bara föööör bra och finna just de här stämplarna, de är ju så söta och karatäristiska för dej!
Sen är du ju, enl mej, världsbäst på att färglägga.

2017-02-23 @ 10:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0