5 December -17 Tomte i rött med ♥

 
Julkort med fint hjärta bakom motivet.
Hjärtat är stansat med en die från Aliexpress.
 
 
Bården på mitten är stansad med Magnolias fina die.
Julhälsningstämpeln är utstansad med 1" cirkelpunch,
den vågiga bakom är stansad med 1 1/4" scalloped punch från EK Sucess.
Julhälsning24-stämpeln är min egen design,
och det finns några ark kvar av mina stämplar.
Du hittar info om dem HÄR
 
 
Motivet är en digital stämpel från P.NilssonDesign på Facebook.
Färgläggning med copic:
Rött: R59-46
Grått: W7-5-3
Skägg: C2-1
Skugga: T3-2-1
 
 
 
 
Blommor med ett guldigt nätband bakom.
Tycker det blir fint med det glittriga bakom.
Runt kanterna har jag använt en glitterpenna:
Sakura, gelly roll #700 clear star.
Jag brukar köpa den hos Hannas Pysselstuga.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Ett snyggt kort med söt tomte :)
Ha det gott och en God jul!
Kram Lisa

2017-12-17 @ 04:21:14
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0