13 December -17 Rudolf med röda mulen

Rudolf med röda mulen
Digi från P.NilssonDesign på Facebook.
Sök på Pernilla Nilsson, hon har
massor av fina och roliga digitala motiv.
 
 
Idag ett avlångt kort.
Rudolf är färglagd med copicpennor.
Rudolf:
E71-70
R59-46
E79
C2-1
Koppen: 
C2-1, R59
 
Vågiga kanten är stansad med die från Aliexpress,
likaså det lilla nätet och tagen jag stansat ut motivet med.
Mönsterpapper från Maja Design.
Kortstomme från ICA Maxi.
 
Den runda julstämpeln är min egen design.
Bakom den har jag använt en scalloped 1 1/4" punch. 
Mina stämpelark börjar ta slut,
men än finns några ark kvar av tre av arken.
Bl.a finns arket kvar med en liknande julstämpel,
julpost 24 dec, den finns med på slipsarket som jag har
nåt enstaka kvar av.
Du ser vilka ark som finns kvar
under kategorin
Till Salu
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Hej :)

WOW vilket helt underbart kort du har gjort och vilken helt underbar stämpel <3

Ha de gott.
Kram Gurkiss

2017-12-13 @ 12:07:36
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Maria

Men åh, vilken söt stämpel! Fint med nätbitarna bakom. Kram

2017-12-13 @ 20:40:20
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Oj, Rudolf verkar behöva hämta andan efter glöggen, det är värmen från glöggen som lyser upp mulen här

2017-12-25 @ 12:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0