10 December -17 Tomte med lång luva

 
Jag bara älskar den här fina stämpeln, 
en tomte med låååång luva.
Det är P.NilssonDesign som ritat den,
man hittar hennes stämplar på Facebook
Pernilla Nilsson heter hon.
Bakom motivet har jag satt en stor snöstjärna
som jag stansat ut med mammas die.
 
 
Runt motivet har jag stämplat några snöstjärnor
med stämplar från Panduro.
Tomten är färglagd med copic.
Hud: E13-11-00
Skägg: W5-3
Mössa & kläder: R59-46
Skor: E74-71
Skugga: T2
 
Julhälsningstämpeln hade jag uppstämplad,
vet inte märket tyvärr.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår att du gillar den stämpel, så fin! Hon tecknar fina stämplar =) Den stora snöstjärnan är ju så läcker =) kram

2017-12-13 @ 20:43:08
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0