23 Augusti -17 Grattis i glitter

Grattiskort i rosa med Magnoliastämpel.
Tyvärr tycker jag att färgerna blev lite för dova när jag fotade
jämfört med hur det ser ut i verkligheten.
Svårt att fota så det blir naturliga färger, tycker jag.
 
Grattistexten har jag skurit ut med die från Roxstamps.
Jag använde glittertejp från Dollarstore.
Mönstrat papper från Gummiapan.
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000
Hår: E37-35-33-31
Byxor: C2-1
Skor & skjorta: V01-000-0000
Skugga: T2-1
Runt motivet har jag använt två olika dies från
Aliexpress.
 
 
I hörnet blommor och utstansade blad.
Bladen är stansade med dies från Gummiapan.
Lilla rosetten har jag gjort av ett organzaband i vitt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefint kort! Söt stämpel och fina dekorationer. Gillar Grattis diesen:)
Ha det så gott!
Kram

2017-08-23 @ 08:54:13
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh, vilket fint kort! Underbart söt stämpel och så fint med den glittriga grattistexten =) kram

2017-08-23 @ 15:18:08
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

...glamour jo jag tackar en del gillar flotta ting. Men det är klart en så söt pingla ska ju ha bling (hihi där fick jag till det). Nåväl, du har fått till det fint, Åsa! Jag gillar det!

2017-08-25 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0