26 April -17 SkaparKällarns snigel

 
 
 
Idag blev det ett väldigt stilrent kort
med full fokus på stämpeln.
Kanten runt med uddig kant är stansad med en die från Aliexpress.
Kortet är 15 x 15 cm.
 
 
Ofta när jag fotar, syns inte färgerna så bra som i verkligheten.
Synd, men vet inte om min kamera är dålig....
eller det är nog jag som inte kan;)
Iallafall är den här snigeln supersöt och kul att färglägga.
Jag har köpt den från Måla med SkaparKällarn på Facebook.
Jag har använt copic, och i verkligheten syns skiftningarna från
mörkt till ljust jättebra - men tyvärr inte på det här fotot.
Dessa pennor har jag använt:
W5-3-2-1-0
RV95-93-91-000
T2
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Härlig snigel och sen gillade jag vimpeln du vände liksom lite bakochfram, härliga färger!

2017-04-27 @ 08:17:53
Postat av: Maria

Så söt snigel! Enkel men ändå med det lilla extra med de söta vingarna. Kram

2017-04-29 @ 10:40:51
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0