27 April -17 Bebis-hÄngla

Bebiskort med en stämpel
från hÄnglar & stÄnglar.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design.
Kakservett bakom motivet.
Stickles Star Dust runt kanterna.
Litet utstansat hörn, die från QK.
 
 
Motivet är en gummistämpel från hÄnglar & stÄnglar.
Färgläggning med copic sketch.
Hud; E11-21-00-000
Hår: E57-55-51
Rosa kläder & mössa: RV95-93-91
Vingar: RV000
Skor & byxor: C1
Skugga: T1-2
Glittereffekt med pennan Sakura Gelly roll, Clear star.
Vet inte om det syns så bra på fotot, 
men använder alltid den pennan och det glittrar så fint.
 
 
Snurrblomma och rosenknoppar tillsammans
med några veteax, som jag stansat ut med dies
från Cherry Lynn Design.
Runt motivet har jag använt en die med stygn.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Jaha ännu ett sött kort från dej, ja helt plötsligt (tråkig anledning) fick jag mer tid så jag får väl börja göra massor med kort och sälja så jag blir miljonär. Hade jag gjort sådana här kort så hade det gått lättare, nåväl.
Den här bäbisen är så söt, jag gillade den lilla hörn"plutten" också en liten detalj som gjorde kortet ännu lite bättre, kram på dej!

2017-04-27 @ 08:15:51
Postat av: Maria

Väldigt sött kort, mysiga färger =) kram

2017-04-29 @ 10:39:36
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0