24 April -17 Kramkort till en scrapvän

Kramkort till en scrapvän som jag tyckte
behövde ett kort och en kram.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Tagen är köpt hos TGR.
Kanten runt motivet är stansat med en die från Kina.
Kram är stansat med en die från Mandys - de finns hos Engströms.
 
 
Motivet är en Magnolia gummistämpel,
som jag färglagt med copicpennor.
Stämplade med Memento stämpeldyna
på Colour copy-papper 200 g.
Jag har använt dessa copic:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E51-53-55
Kofta: W1-2-3
Byxor & rosett: V95-93-91
Strumpor: V93-91, RV10-000
Skugga: T1-2
 
De små veteaxen vid blommorna är stansade
med dies från Cherry Lynn Design,
jag har köpt dem hos Engströms i Avesta.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Va glad vännen måste blivit för ett så fint kort. Verkligen fint stämpelmotiv med. Kram

2017-04-29 @ 10:43:04
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0