16 April -17 Klippdocka

Gillar verkligen Mo Mannings klippdocka Lula.
Jag har använt tre olika saker för att klä henne här,
benvärmare, vingar och liten overall.
Länk till Mos sida finns längre ner, där hittar
du alla tre seten med kläder. I ett av seten ingår Lula.
Jag maskar ihop dem i Word, men det finns säkert bättre program.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Lilla prickiga hjärtat har jag stansat ut
ur en etikett som satt på ett klädesplagg,
med en die från Gummiapan.
 
 
Motivet är en klippdocka digital stämpel från
Finns flera olika set att köpa och klä henne med.
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11-21-00-000
Hår: E41-42-43-44
Vingar: BG000-0000
Kläder: V95-93-91
Skugga: T1-2
 
 
 
Flera stjärnor som jag satt på varandra
med dubbelhäftande distanskuddar.
Jag har använt dies från Memory Box.
Runt motivet har jag använt dies från Kina 
och CC Design(scalloped).
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosa A

Jättefint kort! Kul med pappersdocksvarianten 😀 Kram Rosa

2017-04-16 @ 12:18:41
Postat av: Zora

Ett tag sedan jag var här inne, gillar detta lila kort helt i min smak. Många härliga kort i somriga färger som du hunnit med. //Kram Zora

2017-04-16 @ 12:27:00
URL: http://lofquisten.blogspot.se
Postat av: Jenny Carlsson

Ett sånt sött kort :-)

2017-04-16 @ 12:58:59
URL: http://pyzzellandet.blogspot.se
Postat av: Ann-Marie

Jag gillar verkligen lila, sen tycker jag också om att du kan använda olika kläder och skapa fler varianter.
Och de där stjärnorna i ena hörnan med symaskinssöm.

2017-04-16 @ 13:18:27
Postat av: Maria

Underbart kort, supersött motiv och så fint med stjärnorna i flera lager =) kram

2017-04-18 @ 18:54:44
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0