26 Maj -16 Du har mitt ♥

När jag, mamma och Mickan satt och filurade på
nya texter till mina runda stämplar, kom Mickan på den här fina.
Du har mitt ♥
 
Scalloped kanterna runt mönsterpapperna
har jag gjort med dies från Cherry Lynn Design.
Engströms säljer de diesen.
Bakom min egen runda stämpel
har jag en scalloped rund som är stansad
med en punch från EK Sucess.
 
Lilla fina tagen med snirklarna i svart, har jag
köpt på Ikea, de har massor av olika tags på
presentavdelningen bland presentkartonger och
roliga inslagspapper.
Där kan man även hitta annat
man kan använda till scrap, t.ex. band och snören.
 
Motivet är en digital stämpel från
När man köpte digitala stämplar,
spar man hem dem till din dator.
Sen brukar jag lägga in dem i ett Worddokument,
förminska bilden till den storlek jag vill ha
på mitt motiv - och skriva ut på det papper jag vill färglägga på.
Min skrivare heter Samsung CLP-365
och den tar 200 g papper.
 
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000-R21
Hår: E50-51-42-44
Rosa kläder & ♥: RV91-93-95
Byxor: E70-71
Skugga: W0-1-2-3
 
Runt motivet har jag använt en die från
CC Design.
 
Du har mitt ♥ är med på mitt senaste stämpelark,
Gullhjärta.
Du hittar info om mina ark
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du presenterar dina olika dies, något jag ofta undrar över😊 jättefint kort!
/ Charlotte

2016-05-26 @ 07:30:53
Postat av: Anonym

Vilket jättefint kort du har gjort.

2016-05-26 @ 08:33:43
Postat av: Anonym

Vilket jättefint kort du har gjort.

2016-05-26 @ 08:33:44
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Åhhh! så gulligt kort du gjort igen:) Så söt stämpel som du färglagt sååå snyggt:) Läckra dies och papper:) Så snyggt när du lagt papperna på olika håll. Kul att se ditt lilla hjärta igen:)
Och dina egen gjorda stämplar tokgillar jag ju. Hoppas de dyker ner i min brevlåda idag:))))
Jag blev så glad när du ringde häromdan, jätte kul att få prata med dig:)) Och Tack för tipset om puncharna, de är nu beställda:)

Ha nu en fin helg:)
Kramizar Marie

2016-05-27 @ 11:04:51
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Ulla

Så himla gulligt och så fina färger !
Kram Ulla

2016-05-27 @ 16:23:00
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se
Postat av: Maria

Vilket underbart kort, så fint med lager på lager av pappren med ram runt. Och så sött motiv. Hur hittar du alla söta stämplar =) Texten till din nya stämpel var verkligen fin. Ha en fin lördag! Kram

2016-05-28 @ 08:28:36
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0