10 Maj -16 Bytte kit

När jag och Annica var hem till Jessica och scrappade
i Kristi Himmelfärdshelgen, bytte vi kit med varandra.
Jag fick ett kit i turkos och limegrönt av Jessica,
och ett ljusblått av Annica.
Jag tänker visa båda mina kort idag.
 
Jag har färglagt med copicpennor.
Tror jag har snöat in på dem just nu ;)
Distresserna får vila ett tag, det är en utmaning
att jobba med både nya pennor och nya färgutmaningar.
Dessa pennor har jag använt:
Skor: W1,2,3
Hud: E11,21,00,000,R21
Hår: E50,51,42,43
Grönt: YG61,63
Turkos: BG01,000,0000
 
 
Nu till nästa utmaningskit:
 
Det här kortet gjorde jag med Annicas kit.
Den stora fina scalloped dien har jag lånat av
Jessica, det är märket CC Design.
 
Båda korten är gjorda helt utan chalk, men glitterlim
kunde jag inte vara helt utan ;)
Motiven är från CC Design.
Jag har köpt dem hos Engströms.
Färgläggning med copic även här.
Blå: RV97,95,93,91
Skor: C5,3,2,1
Hud: E11,21,00,0000,R21
 
Annica hade proppat ner massor av fina dekos i kitet.
Pärlor på tråd, det var länge sen jag använde trots att
jag har det hemma. KUL!
Sugrör och fina körsbärsblommor.
Fina blombandet bakom motivet är från Dollarstore.
 
Tack för att ni skriver små kommentarer här,
jag blir så glad och lämnar ni en länk till er blogg,
så kikar jag in och besöker er tillbaka.
Jag får så mycket fin inspiration på mina bloggrundor.
♥    ♥    ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina! Jag blir alltid då inspirerad när jag ser vad du gjort, du är så duktig och kreativ! Kram Charlotte W

2016-05-10 @ 07:36:47
Postat av: Lisa - InkyWings

Superfina kort du gjort Åsa med utmaningskitten.
Skoj att få nya utmaningar. Synd att jag inte hade möjlighet att svira över och vara med er den dagen.
Kram!

2016-05-10 @ 08:39:55
URL: http://lisainkywings.se/blogg
Postat av: Anonym

Alltid så kul att se vad du har gjort. Lika underbart som vanligt. Man får så mycket inspiration av dina alster. Annika Stenhaug 💗

2016-05-10 @ 08:45:55
Postat av: Anonym

Jättefina kort båda två! Ljuvliga stämplar och kul med lite utmaningar:)
Kram

2016-05-10 @ 08:50:41
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vilka vackra kort! Roligt med utmaningar och få testa annat än vad man själv först tänkt på. Härliga färger var det.

2016-05-10 @ 09:27:54
URL: http://pysselasa.blogspot.se
Postat av: Sara Strömberg

Kul idé att byta kit med varandra.
Fina kort som vanligt och som andra skrivit så får man så mycket inspiration från din blogg!

2016-05-10 @ 13:54:53
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superfina blev korten! Vore kul ha nån scrap kompis på nära håll och få träffas och scrappa tillsammans mm!
Kram

2016-05-10 @ 19:52:15
Postat av: Maja

oj glömde fylla i vem som skrev det föregående inlägget! :)

2016-05-10 @ 19:53:05
URL: http://majasscrappade.blogg.se
Postat av: Maria

Superfina kort båda två, verkligen härligt med mycket färg på kortet i gröna toner. Väldigt fina stämplar och så snyggt färglagda =) Imponerad av din teknik att få det så int med skuggningarna. kram

2016-05-11 @ 20:54:45
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0